Μία έκθεση με τίτλο "Η εμπορευματοποίηση της παιδικής ηλικίας", η οποία ανέλυσε την επίδραση που έχουν τα διαφημιστικά μηνύματα στα παιδιά, προβλημάτισε έντονα τη βρετανική κυβέρνηση, η οποία σκέφτεται σοβαρά να εκπαιδεύσει τους μαθητές σε θέματα ΜΜΕ.
Μετά την έκδοση της συγκεκριμένης έκθεσης, η βρετανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να "φέρει" την εμπορική επικοινωνία στα σχολεία, εκπαιδεύοντας σχετικά τους μικρούς μαθητές. Σημειώνεται ότι μόλις τον προηγούμενο μήνα, η κυβέρνηση εγκαινίασε ένα ανάλογο πρόγραμμα αναφορικά με τα ψηφιακά μέσα για τις τάξεις του δημοτικού, το οποίο περιλαμβάνει τη διανομή εκπαιδευτικού υλικού.
(Πηγή: Marketing Week Online( 17 Δεκεμβρίου 2009))
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου