Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

ThinkDigital in Retail: Πώς θα «τρέξουμε» στην ψηφιακή κούρσα;

Τις λύσεις και τις απαντήσεις εκείνες που θα καθησυχάσουν τους φόβους τους και θα τους δώσουν τα κατάλληλα εφόδια ώστε να «τρέξουν» με επιτυχία στον στίβο της ψηφιακής εποχής, φαίνεται να αναζητούν οι retailers. Σίγουρα, έχουν ήδη στρέψει το βλέμμα τους προς τα εκεί...
Η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα τα Digital Media στο χώρο του λιανεμπορίου, που διοργανώθηκε πρόσφατα από το περιοδικό Marketing Week σε συνεργασία με την Thinkdigital, έφερε στο φως την ανάγκη ευρύτερου διαλόγου και διάχυσης γνώσης. Ο χώρος του retail παρουσιάζει ιδιαίτερες διακυμάνσεις ως προς τον βαθμό και τον τρόπο αξιοποίησης των ψηφιακών Μέσων, με εταιρείες που έχουν ήδη προχωρήσει πολύ και άλλες, που ακόμη εξετάζουν τα συγκεκριμένα Μέσα με επιφύλαξη. Φυσικά, μεγάλο ρόλο ως προς αυτό παίζουν οι ιδιαιτερότητες κάθε τομέα δραστηριότητας των εταιρειών.

Συνολικά, οι retailers αναγνωρίζουν ότι ο δρόμος της μελλοντικής ανάπτυξης περνάει μέσα από τον ψηφιακό στίβο και επιθυμούν να βρουν τρόπους αξιοποίησης. Θέλουν να δουν περισσότερα παραδείγματα, να λύσουν απορίες αναφορικά με καίρια ερωτήματα και να εντοπίσουν την πραγματική σύνδεση ανάμεσα στην online επικοινωνία και το τελικό ζητούμενο, την επιχειρηματική ανάπτυξη. Ο διάλογος λοιπόν ανάμεσα σε ειδικούς της ψηφιακής επικοινωνίας, εταιρείες που επενδύουν στο Μέσο και εταιρείες που αναζητούν λύσεις, δεν μπορεί παρά να είναι άκρως εποικοδομητικός για όλους.

Στη συζήτηση συμμετείχαν οι Δημήτρης Θεοφάνους, Business Development Manager της BrandsGalaxy.gr του Antenna Group, Aλέξανδρος Καραγεώργης, Εμπορικός Διευθυντής της Thinkdigital, Παναγιώτης Ματσικούδης, Head of Marketing των Marks & Spencer, Αλεξία Μαχαίρα, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της Α-Β Βασιλόπουλος, Ιωάννα Μυλοπούλου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας των Πίτα Παν, Δήμητρα Ντάρδα, Director Small & Midmarket Solutions & Partners της Microsoft, Oδυσσέας Ντότσικας, Managing Director της Thinkdigital, Ηλίας Παντελόπουλος, Digital Business Manager/Greece & Southeastern Europe της Sony Music Entertainment, Βάλια Παπασπύρου, Executive Producer Greece του ΜSN, Eυδοξία Πατσουράκη, Web Site Manager των Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών, Φιλήμων Ρούκας, Υπεύθυνος Στρατηγικής Internet της DSGi South East Europe και η Λίνα Στοϊλου, Μάρκετινγκ Μάνατζερ της εταιρείας Ηλεκτρονική.

Η συνέχεια του άρθρου εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου