Το γιατί όμως ένα τέτοιο γεγονός αποτελεί "πηγή θησαυρού" για τους μάρκετερς το εξετάζει το περιοδικό "Advertising Age" μέσα απο το ακόλουθο άρθρο:
Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010
Μαραθώνιοι: Αγώνες δρόμου και για τους "χορηγούς".
Ο Μαραθώνιος που διεξήχθη χθες, Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010, στο κέντρο της Αθήνας με αφορμή τον εαορτασμό των 2500 ετών απ' την έναρξη των Μαραθωνίων στην Αρχαία Ελλάδα, αποτέλεσε αγώνας δρόμου όχι μόνο για τους πολίτες που αποφάσισαν να λάβουν μέρος αλλά και για τους χορηγούς που χρηματοδότησαν το πολιτισμικό αυτό γεγονός.
Το γιατί όμως ένα τέτοιο γεγονός αποτελεί "πηγή θησαυρού" για τους μάρκετερς το εξετάζει το περιοδικό "Advertising Age" μέσα απο το ακόλουθο άρθρο:
Το γιατί όμως ένα τέτοιο γεγονός αποτελεί "πηγή θησαυρού" για τους μάρκετερς το εξετάζει το περιοδικό "Advertising Age" μέσα απο το ακόλουθο άρθρο:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου