Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2010

Έρευνα Μέσων (τηλεόραση): "Eίσαι ό,τι βλέπεις"

Αν είσαι ένας απ' αυτούς που κατακρίνουν το τηλεοπτικό πρόγραμμα μεν, το παρακολουθούν δε, ήρθε η στιγμή να αναλογιστείς γιατί συμβαίνει αυτό. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στην Αμερική ψυχολόγοι και μάρκετερς καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα: Η προσωπικότητα του ατόμου καθορίζει ποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα παρακολουθεί. Κοινώς: Είσαι ό,τι βλέπεις (You are what you watch). Και οι δικαιολογίες τύπου "Δεν έχει και τίποτα καλύτερο η τηλεόραση να παρακολουθήσω" είναι αν μη τι άλλο αβάσιμες δεδομένου ότι υπάρχει πληθώρα εναλλακτικών τρόπων ψυχαγωγίας τη σήμερον ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου