Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010

Διαφήμιση με κοινωνικό μήνυμα - κέρδισε 8 βραβεία στις Κάννες

Ένα μείζον κοινωνικό θέμα για όλες τις χώρες ανά τον κόσμο -τα τροχαία δυστυχήματα και η αναγκαιότητα του να φοράμε τη ζώνη κατά την οδήγηση- παρουσιάζεται με έναν πραγματικά έξυπνο και απλό τρόπο χωρίς καμία περιττή λέξη ή ανατριχιαστική είκονα, όπως κατά καιρούς έχουμε δει σε παρόμοιες ελληνικές διαφημίσεις του Υπουργείου Μεταφορών.
Σκοπός της δεν είναι να προκαλέσει το φόβο αλλά μια αίσθηση λύτρωσης, η οποία κατά τη γνώμη μου προκαλεί εντονότερο συγκινησιακή φόρτιση κι έτσι ο θεατής μένει καθηλωμένος στο δέκτη και το μήνυμα στη μνήμη του για περισσότερο καιρό.

Για να δείτε τη διαφήμιση πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου