Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Advertising Technology: Νέες εφαρμογές για την Επικοινωνία

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει κάθε πτυχή της Επικοινωνίας. Η πιο «αθέατη» ίσως πλευρά της εξέλιξης αυτής, έχει να κάνει με τη διαφημιστική διαδικασία. Νέα εργαλεία κάνουν την εμφάνισή τους και η τεχνολογία ανοίγει νέους δρόμους για το σύνολο των διαδικασιών. Μία βόλτα στην πρόσφατη επικαιρότητα αναδεικνύει κάποιες εφαρμογές και ανακαλύψεις που προδιαγράφουν ένα καινούργιο, περισσότερο ψηφιακό μέλλον για τη λειτουργία της Επικοινωνίας.
Στον κόσμο της Adstream
Προς το τέλος του 2009, την εμφάνισή της και στην ελληνική αγορά έκανε η εταιρεία Adstream, μία διεθνής οντότητα η οποία δραστηριοποιείται στην ψηφιακή διαχείριση περιεχομένου και λύσεων διανομής για τη διαφημιστική αγορά και τα Μέσα. Μέσω των υπηρεσιών της Adstream, όλα τα αρχεία μεταφέρονται online σε ψηφιακή μορφή, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη ταχύτητα, μείωση κόστους, περιορισμό αναλώσιμων υλικών, ακρίβεια στην ώρα παράδοσης, ψηφιακή ποιότητα υλικού.

Μέσα από τις λύσεις της Adstream οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε online βιβλιοθήκη που διευκολύνει τη διαχείριση του υλικού τους, ενώ λαμβάνουν άμεση ενημέρωση καθ’ όλη τη διαδικασία, με e-mails και SMS.

Ποιες είναι όμως οι τεχνολογικές εκείνες εξελίξεις που έκαναν δυνατή την ανάπτυξη των υπηρεσιών της Adstream; Ο James Carpenter, Chief Operating Officer και εκ των ιδρυτών της εταιρείας, επισημαίνει τα εξής:
  • Το χαμηλότερο κόστος, οι μεγαλύτερες ταχύτητες και η ευρύτερη πρόσβαση της τοπικής ευρυζωνικής υποδομής.
  • Ο εκμοντερνισμός του εξοπλισμού των broadcasters στο να υποστηρίζει την ψηφιακή ροή.
  • Οι εξελίξεις στην ποιότητα του εξοπλισμού και του λογισμικού που επιτρέπουν στα ψηφιακά αρχεία να έχουν καλύτερη ποιότητα από την κασέτα.
«Εν ολίγοις, όλα έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη των ευρυζωνικών δικτύων σε όλες τις χώρες του κόσμου. Επίσης, η ανάγκη για αυτοματοποίηση της ροής επέτρεψε στις υπηρεσίες να ψηφιοποιηθούν. Η Adstream εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρωτοπορία των τεχνολογικών αλλαγών και διαρκώς αναβαθμίζει το προϊοντικό της portfolio, έτσι ώστε να αξιοποιεί τις αλλαγές», επισημαίνει ο James Carpenter.

Οφέλη για όλες τις πλευρές
Η Adstream λειτουργεί τη μεγαλύτερη παγκοσμίως ψηφιακή πλατφόρμα online διαχείρισης περιεχομένου, συνεργαζόμενη με πάνω από 1.600 τηλεοπτικούς σταθμούς, 25.000 εκδοτικούς οίκους και 5.000 ραδιοφωνικούς σταθμούς σε 93 χώρες.

Ποια είναι όμως τα οφέλη που προκύπτουν από αυτές τις υπηρεσίες για κάθε έναν από τους κρίκους της διαφημιστικής διαδικασίας; Ο James Carpenter μας λέει:
«Αδιάβλητη και σίγουρη διανομή. Μεγαλύτερη αξιοπιστία από κάθε άλλο σύστημα ή φυσική διαδικασία στον κόσμο. Διαχείριση και ενημέρωση για ολόκληρη τη διαδικασία τεκμηρίωσης και διανομής, με alerts και αναφορές, μέσω του κέντρου καταγραφής και επίβλεψης της διανομής της Adstream. Διασφάλιση ποιότητας. Είτε η διαφήμιση αποστέλλεται σε έναν, είτε σε 100 αποδέκτες, για οποιοδήποτε είδος Μedia, ελέγχεται για συγκεκριμένες απαιτήσεις του κάθε αποδέκτη (επίπεδα ήχου, φωτεινότητα, τόνοι χρωμάτων, μέγεθος, format κ.λπ.)».

Ειδικότερα, όπως μας λέει ο ίδιος, οι διαφημιζόμενοι κερδίζουν πλήρη διαφάνεια, έχουν τη δυνατότητα γρηγορότερης ανταπόκρισης στις απαιτήσεις της αγοράς, ενώ παράλληλα πετυχαίνουν καλύτερη αποτελεσματικότητα της δαπάνης τους. Οι διαφημιστικές εταιρείες ωφελούνται από τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας διακίνησης διαφημιστικών υλικών για τους πελάτες τους και οι εταιρείες παραγωγής έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν περισσότερο αποτελεσματικές και περιβαλλοντικά φιλικές μεθόδους στους πελάτες τους.

Μπορούν να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία «reporting & sharing» τελικών υλικών, τόσο με τη διαφημιστική, όσο και με το διαφημιζόμενο. Για τα κανάλια, η Adstream υπόσχεται τη βελτιστοποίηση του τμήματος διακίνησης, με την αυτοματοποίηση της διαχείρισης της διαφήμισης. Κάποιοι broadcasters έχουν χρησιμοποιήσει την Adstream για να δημιουργήσουν μία πλήρως ψηφιακή διαδικασία, από την αρχή ως το τέλος.

(Πηγή: Marketing Week (T. 1276))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου