Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Δημήτρης Τριτάρης, Ricardo Internet Ελλάς: Δημιουργούμε νέα δεδομένα στις online συναλλαγές

Παρότι δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έσβησε τα πρώτα της κεράκια, η Ricardo.gr έχει προσελκύσει ήδη περί τους 3,4 εκατ. unique επισκέπτες. Δικαιούται, λοιπόν, να ευελπιστεί ότι σύντομα θα εξελιχθεί στη δημοφιλέστερη πλατφόρμα αγοραπωλησιών της εγχώριας αγοράς.
Ο Δημήτρης Τριτάρης, Γενικός Διευθυντής της Ricardo Internet Ελλάς, μιλά για το πώς η Ricardo.gr κατάφερε να ξεπεράσει την πατροπαράδοτη δυσπιστία των Ελλήνων απέναντι στις online συναλλαγές και εστιάζει στους επόμενους στόχους του site.
Επίσης, αποκαλύπτει το καινούργιο project της Ricardo Group και αναφέρεται στη νέα προϊοντική κατηγορία του site και στη δυνατότητα συνεργειών με brands.

Marketing Week: Έχουν περάσει περίπου 14 μήνες από τότε που εισήλθατε στην ελληνική αγορά. Πώς θα χαρακτηρίζατε την έως τώρα πορεία της πλατφόρμας Ricardo.gr;

Δημήτρης Τριτάρης:
Ξεκινώντας τη δραστηριότητά μας στην Ελλάδα, είχαμε δηλώσει ότι ένας από τους βασικούς μας στόχους ήταν: να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των ελλήνων χρηστών προς τις υπηρεσίες μας, συμβάλλοντας έτσι πρακτικά στη μείωση της επιφυλακτικότητάς τους απέναντι στις συναλλαγές μέσω Ίντερνετ και κατ’ επέκταση στη διεύρυνση αυτού του αγοραστικού κοινού. Πλέον, η www.ricardo.gr αριθμεί πάνω από 30.000 μέλη και αποδεικνύει ότι η δέσμευση και η εντατική προσπάθεια όλων των ανθρώπων της ομάδας μας έχουν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ουσιαστικά καταφέραμε να κάνουμε τους έλληνες χρήστες να «πάρουν την αγορά στα χέρια τους». Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τη μεγάλη συγκέντρωση επαγγελματιών μέσα στην ιστοσελίδα μας, για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα δώσαμε τη δυνατότητα σε ιδιώτες να πουλήσουν αντικείμενα που μέχρι τώρα τα στοίβαζαν σε κάποια αποθήκη, τα πέταγαν ή στην καλύτερη των περιπτώσεων τα χάριζαν.

Η φιλοσοφία της δημοπράτησης προϊόντων, είτε μεταχειρισμένων είτε καινούργιων, από την πλευρά των ιδιωτών, αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο στο εξωτερικό και αποτέλεσε ουσιαστικά την πρώτη μορφή «social networking». Για την Ελλάδα, όμως, ήταν κάτι εντελώς καινούργιο και για αυτό το λόγο θεωρούμε πολύ σημαντική την ανταπόκριση που είχαμε.

Marketing Week: Ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο που συναντήσατε μέχρι τώρα; Ίσως τον πατροπαράδοτο φόβο των Ελλήνων για τις online αγορές;

Δημήτρης Τριτάρης:
Η Ελλάδα από τη μια διαθέτει τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στον κόσμο και από την άλλη το ποσοστό διείσδυσης του Ίντερνετ είναι από τα χαμηλότερα παγκοσμίως. Άρα, σε μια τέτοια αγορά, η πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μόνο ανοδική μπορεί να είναι στο μέλλον.

Από την άλλη, υπάρχουν σίγουρα και δυσκολίες, οι οποίες έχουν, όμως, όλες να κάνουν με τη λογική ωρίμανση της ελληνικής online αγοράς, τόσο από πλευράς των χρηστών όσο και από πλευράς της πολιτείας. Ο Έλληνας κατανοεί πλέον ότι με το Ίντερνετ εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και χρησιμοποιεί το μέσο κατά κύριο λόγο για λόγους ενημέρωσης, συλλέγοντας πληροφορίες που θα εξυπηρετήσουν επαγγελματικούς ή προσωπικούς σκοπούς. Όμως, δεν έχει ακόμα αντιληφθεί ότι τόσο οι αγορές όσο και οι πωλήσεις μέσω Ίντερνετ είναι συμφέρουσες, και μπορούν έτσι να συμβάλουν στην εξοικονόμηση και χρημάτων.

Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ.

(πηγή: Marketing Week (T. 1276))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου