Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2009

Η φρεσκάδα ωφελεί σοβαρά την Επικοινωνία.


Η φρεσκάδα ωφελεί σοβαρά την Επικοινωνία. Ας μιλήσουμε λοιπόν για μια ιδιαίτερα δροσερή, πνευματώδη και οινοπνευματώδη online παρουσίαση.
Ο λόγος για το τζιν Hendrick’s. Δεν είναι μόνο το ίδιο που «κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα», τώρα είναι και η επικοινωνία του - για την ακρίβεια, αυτή κυκλοφορεί από το ένα προσωπικό ψηφιακό ταχυδρομείο στο άλλο. Δικαιολογημένα. Με την πρώτη ματιά (και η αρχή είναι το ήμισυ του παντός), όταν επισκεφθείς την ψηφιακή διεύθυνση που θα σου στείλει κάποιος φίλος (και, μάλλον αναπόφευκτα, θα στείλεις και εσύ σε κάποιους άλλους), καταλαβαίνεις ότι εδώ θα δεις πράγματα που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα. Η συνέχεια επιβεβαιώνει τις προσδοκίες σου.

Στο βάθος κήπος
Πολύ ιπποτικά (και στρατηγικά), το Hendrick’s παραχωρεί τον πρώτο ρόλο σε ένα απροσδόκητο είδος που δεν φημιζόταν ως τώρα για τις επικοινωνιακές αρετές του: το αγγούρι. Από πού και ως πού; Από το ότι τα φρέσκα αγγουράκια Ολλανδίας, ομού μετά των τριαντάφυλλων Βουλγαρίας και άλλων βοτάνων, αποτελούν συστατικά του ιδιαίτερου αυτού τζιν. Όμως, αγγουράκια - τριαντάφυλλα σημειώσατε 1 και οι άνθρωποι του Hendrick’s σοφά ποιώντες επέλεξαν τα αγγουράκια για να δομήσουν, μεταξύ άλλων, ένα δικτυακό τόπο δημιουργικά εύφορο και αισθητικά ευφρόσυνο.

«Σώσε το αγγούρι» [www.sosetoaggouri.gr] είναι το γόνιμο έδαφος στο οποίο καλλιεργείται η ιδέα. Με την είσοδό μας στην πρώτη σελίδα, θα διαβάσουμε το Μανιφέστο για τη σωτηρία των αγγουριών - μιας και λόγω Hendrick’s αυτά δεν μπορούν να βρουν ησυχία... Παρακάτω, θα πληροφορηθούμε για τα αγγούρια στο οικοσύστημα και για τη σημασία της διάσωσής τους. («Τα αγγούρια βρίσκονται στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας των νεαρών ευγενών που συχνάζουν σε εκλεπτυσμένα μπαρ και συνηθίζουν να πίνουν Hendrick's με μία φέτα αγγούρι μέσα - όπως εξ άλλου επιβάλλει το savoir vivre.

Σε περίπτωση που εξαφανιστούν τα αγγούρια, οι νεαροί αυτοί θα πάθουν σύνδρομο παραίτησης και δεν θα μπορούν να δουλέψουν και να προσφέρουν στην κοινωνία, γεγονός που θα οδηγήσει αργά και μεθοδικά στο τέλος του κόσμου.») Ιδού και η διαδραστικότητα: Αν γίνουμε υποστηρικτές των αγγουριών ή αν υιοθετήσουμε ένα αγγούρι (τέλειο...) κάτι καλό θα μας συμβεί - άλλωστε, υπάρχουν και οι 10 εντολές για τη συμπεριφορά μας, όπως και ένα τεστ («Are you cool as a cucumber?») για να προσδιορίσουμε το δείκτη αγγουροσύνης μας. Δεν λείπουν οι συνταγές, διευθύνσεις από cucumber friendly bars αλλά και... πινακοθήκη καλλιτεχνικών έργων.

Αγγούρια και αστικοί μύθοι
Τα αγγούρια τώρα δικαιώνονται - επικοινωνιακά, τουλάχιστον, και καταφέρνουν να πετύχουν το πολυπόθητο για κάθε προϊόν: τη διάκριση από τα ομοειδή και το χτίσιμο εικόνας που εκφράζει προχωρημένη αντίληψη.

Μέσα από μια βικτωριανής σοβαροφάνειας ατμόσφαιρα, όλα ανατρέπονται απολαυστικά και πολύ πιο ευπρόσδεκτα από ένα «δήθεν» μοντέρνο ύφος που θα ταίριαζε, υποτίθεται, σε ένα προϊόν που απευθύνεται σε νεαρό κοινό. Έτσι, το Hendrick's καταργεί τους μύθους - γράφοντας ένα νέο, αποκλειστικά δικό του.

Σημειώνουμε τις «ψιλοβελονιές» στους μηχανισμούς του site (οι λεπτομέρειες μετράνε...) και τα καλογραμμένα κείμενα. Όλα μαζί, κρατάνε πολύ καλά τις ισορροπίες, αιφνιδιάζουν θετικά χωρίς να παρεκτρέπονται στην υπερβολή και, φυσικά, δημιουργούν μια μοναδική εικόνα για το Hendrick's.

(Πηγή: Marketing Week (T. 1269))

Ολόκληρο το άρθρο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου