Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Το πρώτο βήμα για να ξεκινήσει (επιτέλους) η εποχή του Μobile Αdvertising γίνεται από την Cosmote.


Σε νέα περίοδο ανάπτυξης περνά πλέον η αγορά της κινητής τηλεφωνίας, μετά την ανακοίνωση της Cosmote ότι από τις αρχές του 2010 θα είναι έτοιμη να διαθέτει εμπορικά υπηρεσίες Μobile Αdvertising. Σε ειδική συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ο Μιχάλης Τσαμάζ, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmote, και η Κέρστιν Τρικαλίτη, CEO της Out There Media, εταιρείας εξειδικευμένων υπηρεσιών στο χώρο του Μobile Αdvertising, ανακοίνωσαν την από κοινού δραστηριοποίησή τους σε αυτό το κομμάτι του Μobile Μarketing.

«Στόχος είναι το πραγματικό όφελος του πελάτη, αλλά και η δημιουργία ενός Μέσου πραγματικά στοχευμένης επικοινωνίας για τους διαφημιζόμενους. Μέσα από τη νέα υπηρεσία, η Cosmote δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να ενημερώνονται για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές» επισήμαναν μεταξύ άλλων οι δύο Διευθύνοντες Σύμβουλοι. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει να λειτουργεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2010 και αρχικά θα είναι διαθέσιμη στο κοινό μέσα από το Cosmote my view, ενώ πολύ σύντομα θα αναπτυχθούν και τα υπόλοιπα κανάλια της εταιρείας (SMS, MMS, Mobile Broadband κ.ά.), με στόχο την ανάδειξη ενός ολοκληρωμένου και συνδυαστικού μέσου Διαφήμισης.

Ο ρόλος της Out There Media
Η Out There Media είναι εταιρεία με εξειδίκευση και εμπειρία σε αντίστοιχες υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη και θα αναλάβει τη διαχείριση του διαφημιστικού χώρου και την επικοινωνία με τους διαφημιζόμενους, ακολουθώντας τις προδιαγραφές που έχει θέσει η Cosmote. Πιο συγκεκριμένα, η Out There Media παρέχει ευρύ πακέτο υπηρεσιών που στοχεύουν στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Διαφήμισης μέσω κινητού τηλεφώνου, τόσο για τις διαφημιστικές εταιρείες και media agencies, όσο και για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

Σύμφωνα με δηλώσεις των στελεχών της, η εταιρεία λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε αυτούς τους δύο κλάδους, έτσι ώστε να δημιουργεί και να διαχειρίζεται μια αυτόνομη αγορά του Μobile Αdvertising. Η πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η Out There Media ονομάζεται Mobucks και επιτρέπει στις διαφημιστικές εταιρείες να κλείσουν, να διαχειριστούν και να μετρήσουν τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας, αλλά και στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να «τρέξουν» την καμπάνια αυτή σε ολόκληρη τη βάση τους ή σε μέρος αυτής, ανάλογα με τη στόχευση που απαιτεί το brief του πελάτη.

Παράλληλα, στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (στην προκειμένη περίπτωση στην Cosmote), η Out There Media πέραν της πλατφόρμας Moducks, προσφέρει -για να μη χρειάζεται να επενδύσουν στην ανάπτυξη αντίστοιχης τεχνολογίας από την αρχή- πλήρη τεχνολογική υποστήριξη, καθώς και υπηρεσίες ανάπτυξης πωλήσεων (business development).

(Πηγή: Marketing Week (T. 1269))

Δείτε και το σχετικό Δελτίο Τύπου της Cosmote.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου