Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2010

Νέα καμπάνια από τη McCann για την Amita Motion

Η McCann Erickson δημιούργησε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Amita Motion, η οποία δίνει μία νέα, ανατρεπτική διάθεση στο concept της θετικής ενέργειας που χαρακτηρίζει την επικοινωνία του brand.
Στις 3 νέες ταινίες, 3 συνηθισμένες καταστάσεις έντασης και διαπληκτισμών ανατρέπονται χιουμοριστικά χάρη στην Amita Motion. Δύο οπαδοί αντίπαλων ομάδων ανταλλάσσουν...φιλοφρονήσεις, ένα τρακάρισμα αποκτά αναπάντεχα χαρούμενη εξέλιξη όταν ο οδηγός - “θύμα’’ κερδίζει βραβείο ευγένειας και μία μεγάλη  pop star πολεμά για να μπει δεύτερο όνομα στο live, κάνοντας τόπο στα νέα ταλέντα.

Η Ελένη Ζησιμοπούλου, Creative Group Head McCann Erickson, δήλωσε σχετικά: «Μετά από 7 χρόνια, η θετική ενέργεια είναι πράγματι ανεξάντλητη. Η Amita Motion είναι ο αγαπημένος χυμός των Ελλήνων, ενώ εξακολουθεί να αποτελεί έμπνευση για εμάς για μία διαφορετική δημιουργική απόδοση του ίδιου concept. Φέτος, έρχεται με μία ανάλαφρη επικοινωνία γεμάτη χιούμορ, που νομίζω ότι αυτή την εποχή την χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ».

Πηγή: Marketing Week Online( 28 Ιανουαρίου 2010)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου