Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

Σεμινάριο: MARKETING - ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

Διάρκεια 22 διδ. ώρες (Παρασκευή Σάββατο Κυριακή)
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 12,13,14 Φεβρουαρίου 2010
Ώρες : Παρασκευή 5μμ – 10μμ, Σάββατο & Κυριακή 11πμ – 5:30μμ
Που: Στην Αθήνα (Σύντομα θα ανακοινωθεί η ακριβής διεύθυνση)

Κοινό: Απευθύνεται σε:
Εργαζόμενους, μέλη Διοικητικών Συμβουλίων και  εθελοντές από τον χώρο των Μη κερδοσκοπικών Οργανισμών και του πολιτισμού, (Μουσεία, εκθέσεις, εναλλακτικά εκπαιδευτικά σχήματα, οργανώσεις, σωματεία, ιδρύματα, κλπ)
Απόφοιτους ή φοιτητές ανθρωπιστικών, κοινωνικών, οικονομικών σχολών καθώς και από τον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης και του πολιτισμού, του marketing και των δημοσίων σχέσεων.
Επίσης ενδιαφέρει εργαζόμενους στην τοπική αυτοδιοίκηση σε πολιτιστικές διευθύνσεις Δήμων και όποιον ασχολείται ή στοχεύει να ενταχθεί στους κόλπους των μη κερδοσκοπικών σχημάτων.
Στόχος: Οι εκπαιδευόμενοι μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είναι σε θέση:
Να προσεγγίζουν την έννοια του marketing του Μη Κερδοσκοπικού Φορέα συνδυαστικά, δίνοντας ισορροπημένη έμφαση τόσο στην αποστολή και το έργο του όσο και στην εξασφάλιση της βιωσιμότητάς του
Να εκπονούν προγράμματα marketing, χρηματοδότησης και αυτοχρηματοδότησης
Να υλοποιούν δράσεις δημοσίων σχέσεων
Να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τα ΜΜΕ προκειμένου να προβάλλουν το έργο του φορέα
Πως: Οι εκπαιδευόμενοι εργάζονται ομαδικά και ανακαλύπτουν τις έννοιες που τους ενδιαφέρουν μέσα από δημιουργικά παιχνίδια – ασκήσεις, πραγματικά σενάρια, παραδείγματα, χρήση του διαδικτύου και παιχνίδια ρόλων και προσομοίωσης. Οι εισηγητές κρατούν το ρόλο του διευκολυντή, εφαρμόζοντας τις αρχές της δραματοποιημένης εκπαίδευσης www.gpseminars.gr  Στόχος είναι η εκπαίδευση να γίνει ψυχαγωγία, γιατί ... ότι μαθαίνεις με την καρδιά σου, γίνεται δικό σου και τότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.
Ποιος: Επιστημονικός υπεύθυνος και βασική εισηγήτρια είναι η Γωγώ Παπαδοπούλου Σύμβουλος Ανάπτυξης και Εκπαίδευσης, πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων.
Κόστος: 230€ Περιλαμβάνονται καφές, σημειώσεις, βιβλιογραφία, και αντίγραφο βιντεοσκοπήσεων των προσομοιώσεων

Θεματολογία
Οι βασικές αρχές του marketing των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών.
      Η συμβολή του marketing στην ανάπτυξη του οργανισμού
      Ο ρόλος της εξοικείωσης με τις δυνατότητες του marketing ολόκληρου του προσωπικού του φορέα
      Προβολή του έργου και επικοινωνία με το κοινό.
     Επικοινωνία με τα ΜΜΕ
     Τι θεωρείται «ενδιαφέρον» από τους δημοσιογράφους
     Δημιουργία «αφορμών» προβολής
     Σύνταξη Δ. Τύπων και υποστήριξη της δημοσίευσής τους
     Επαγγελματικές Δημόσιες Σχέσεις
Χορηγίες
      Δημιουργία χορηγικής πρότασης και φακέλου
      Προσέγγιση χορηγών
     Δημιουργία «ανταγωνιστικών» πλεονεκτημάτων και ανταποδοτικών ωφελημάτων για τους χορηγούς
Μέθοδοι και καλές πρακτικές εξασφάλισης πόρων και αυτοχρηματοδότησης
      Νομικά κωλύματα και λύσεις
      Πωλήσεις
      Υπηρεσίες
      Αναλήψεις έργων – Συνεργασίες
      Ευρωπαϊκά Προγράμματα (βασικές αρχές διαμόρφωσης προτάσεων - Υποστήριξη) 

Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: Ρ. Ρενιέρη (Υπεύθυνη οργάνωσης) 6936733026




 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ !!!
Περιλαμβάνεται εξατομικευμένη συμβουλευτική πάνω σε project που οι εκπαιδευόμενοι αναλαμβάνουν να καταθέσουν μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης ως εξ αποστάσεως μελέτη και εργασία.
Δίδεται βεβαίωση εκπαίδευσης και εξατομικευμένης εξ αποστάσεως συμβουλευτικής διάρκειας 30 ωρών.


ΠΗΓΗ: www,gpseminars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου